dinsdag 22 december 2015

"kerstgedachten" Onrust & Puinzooi

Aan mijn Dagboek, "Hazepaper"en Oude koeien kom ik de afgelopen dagen niet aan toe teveel ONRUST in mn kop...
resultaat puinhoop in mn huis en remmingen...
ook de poppen ( opdracht ) "op foto links" / 2 stuks gaan minder snel als ik gehoopt had...

ik MOET straks ( van mezelf ) minstens, mn tafel hier opruimen zodat ik met die poppen verder kan en ga... Ow, en dan ben ik ook nog bezig aan een groot schilderij ( op doek ) van een ( kruis ) ridder "semi opdracht.. druk druk druk ( in MIJN hoofd )...

die kloten "Feest"? dagen ook.. Bah...
verplicht vreten, samen met de familie, ik zie er immens tegenop. Ik wil NOOIT meer VET worden. en mn zuip-vrijdag moet ik waarschijnlijk ook weer verzetten voor de lieve vrede in de familie...

zaterdag zuipen ???

ondertussen vandaag doe ik wat ik juist niet moet doen
op het houten kistje op tafel, staan weer wat dingetjes, waar ik aan begonnen ben om te beschilderen, dat terwijl er ook nog zoveel EERST af moet...

"opdrachten zijn leuk" ( als je er voor betaald word ) ...
dan ben je ook meer gemotiveerd...

maar dit in ruil voor verf ? "omdat het voor familie is"
NIET LEUK...