maandag 14 december 2015

Nog ff bezig geweest vannacht.


Ik moest vanavond van mezelf gewoon nog "iets" doen, dus ik ben vat gaan kloten met oude verf en chemicaliën ( bij gebrek aan geld en beter materiaal )
lol, het is nu dus ook (nog) een heel ander schilderij dan ik "normaal" maar, maar deze is dan ook nog ( lang ) niet klaar..
zoals het nu ( te drogen ligt ) zoals hier op de foto's zijn nu de "geesten"van alle overleden vrienden en bekende van mij met dit doek bezig, terwijl het droogt, "Joost mag weten hoe lang dat duren gaat" bijten de verschillende soorten, verf en chemicaliën elkaar, dan komen er meestal rare dingen naar boven op het doek , waar ik zelf geen controle over heb.....
Alles wat ik kan en moet doen als het schilderij droeg en uitgewerkt is, is net als een beelhouder... met mijn zwarte lijntjes, alles er uithalen wat er in is gekomen... "spiritueel bezig"die Dwaalgeest... als er morgen al vette veranderingen zijn plaats ik hier nieuwe foto's bij...