woensdag 4 mei 2016

DOORSTROOM - milieubewust Dwaalhaas "groene Kunst"

Gisteren heb ik mijn eerste lading "chemicaliën" verf, lak en aanverwanten gratis op mogen halen bij kringloopwinkel De Doorstroom in Eindhoven.....
voor hun als bedrijf kost het geld om zich van die dingen te ontdoen, terwijl ik ze als "particulier" "Kunstenaar" gratis naar de milieustraat kan brengen, bovendien zijn 9 van de 10 dingen voor mij altijd nog bruikbaar om er "creatieve" dingen mee te doen...

ik ben dus lekker "groen bezig" , Dwaalhaas recyclet !
helaas zat / zaten er deze week nog geen ( verf ) kleuren tussen, dus ik kan nog niet echt aan de slag
maar ik mag elke week terug komen, en hun bewaren alles voor mij, dus laat maar gaan, dat gaat wel goed...

ook hier uit de buurt beginnen mensen steeds vaker de poster in mijn klembord te lezen, met mijn oproep om verf-etc-restanten en overschilderbaren schilderijen,

en er zijn ook al mensen geweest die wat "crea" / hobby materiaal dingen aan mijn deur hebben gezet, ik schaam me niet dat ik van 45 euro in de week moet rondkomen, dat maakt me nog creatiever..

te vaak, te veel geld hebben is ook helemaal niet goed voor mij, dat gaat op aan ( sex, Drank en Rock&Roll )

ik spaar geen geld, ik spaar mooie momenten
en verf, & hobby materiaal om lekker bezig te blijven...