dinsdag 28 juni 2016

"tussen de bedrijven door"

ben en blijf ik wel bezig met schilderen, ondanks een "soort van" ( jaarlijkse ) zomer-depressie ? ...
ik heb dat ELK jaar, dat ik een aantal maanden heb dat ik minder "productief" of met andere dingen bezig ben dan met schilderen...
maar tussendoor maak ik kleine stapjes, ik begin aan dingen die ik later af maak of ik ga tussendoor verder met dingen waar ik eerder aan begonnen ben etc...

Dit schilderij "Hardcore Grindtegel" ( een grindtegel is ook hard in het midden / core ) "Ach nee / Acne"... bla bla bla...

is & word gemaakt met pillen ( medicatie zooi ) die ik onder de noemer "chemicaliën" bij de kringloopwinkel ( ook ) moest meenemen... vastgelijmd en gecoat met hars en lak en andere zooi...

als een grindtegel / puistenkop.... lol..
ik was vroeger op school niet het enige "slachtoffer?" die moest lijden onder pesten etc... Ook de "puistenkoppen" op mijn school hadden het hard te voortduren,  zalfjes, pilletjes... ZIPPEN !...

ik heb in mijn jeugd niet 1 puistje gehad..
nu ik 50+ ben heb ik af & toe een ( 2e jeugd ) puist :-)
1 x in't half jaar ofzo....

maarja, "who's perfect ?"