donderdag 21 juli 2016

Catchers - "parental advisory"

Een Dwaalhaas is GEEN Pokemon !
( Pikachou is geen Haas-achtig beest )
dus richt je smartphone NIET op mij, daar is geen "winst" mee te behalen :-)
Ze, ( de mensen in mijn buurt / voorbijgangers ) vertelde mij dat er een pokemon in mijn voortuin verstopt zit ???? hoe lang nog ?

ik weet het niet, ik kan het niet zien op mijn verouderde telefoon, maar ik vind het wel grappig ( nog wel )

Maar morgen ( mijn "goede" ) vrijdag is DE dag in de week dat ik dronken, heel dronken word of ben..
 ( moet kunnen die ene keer per week )

DUS BIJ DEZE....
"parental advisory"
als het morgen ( vrijdag ) weer "lekker"weer word, kan het zijn ( 90%) dat ik met mn zatte kop buiten zit,
DAT WIL JE JE KIND NIET AAN DOEN !

dus morgen ( vrijdag ) geen Pokemon jagers <18-  voor mijn deur !

DANK U  voor uw begrip,

ps het kan goed zijn dat de pokemon alweer weg is ??? 
ik weet het niet...
ik weet niet hoelang zo'n beest blijft zitten

Jigglypuff   Sings.... 4U