maandag 7 november 2016

Oude koeien uit de goot trekken

Drugs is gewoon...
Mijn ding - niet meer....
MORE "junkie Art"
wat was, was is niet meer...
was is gewassen, een gewassen neus..
"cleanex / clean" in andere tijden..


verleden tijd, voltooid verleden tijd, tegenwoordige tijd.... stam + Thee..
"Vroeger" zoop ik mezelf elke maandag "klem"
dingen vergeten, mn bizarre leventje op een rijtje zetten, vanuit chaos en distructie, alles opruimen en weer in de juiste proporties ordenen en de daarvoor nog redelijk intact zijnde overblijfselen van mijn grijze massa...

ut leven heeft soms zn tol geëist,  maar mij nooit klein gekregen...

"laat ze allemaal maar lullen"

ik kan uiteindelijk OOIT  afscheid nemen met de woorden "i did it my way"

en ys, hoe ouder ik aan het worden ben, hoe meer inzichten, en schijt aan de kunstwereld en protocollen , en wat er van mij verwacht word..

het gaat stiekem, beetje bij beetje steeds beter met Dwaal-Art cq Dwaalhaas, verkoop neemt elk jaar toe.. "vaste" "klanten" die vinden dat ik vooral mezelf moet blijven.. in mn eigen stijl van schilderen EN leven.. "hoe maf ? dan ook"..
en dat bevalt me wel...

plan Celsius.. / winkeltjes en jong / nieuwbouw  bij mij naast en  tegenover , ik zit straks mooi te wonen met mijn atelier en galerie op de perfecte plaats...

hoe een oude koe een haas vangt ?

ja ik heb gisteren WEER whisky gekocht...
ik mag dat van mezelf..als ik weer werk verkocht heb, mag ik wat extra's
Das kapital is niet goed voor mij ? ??
of wel ?
zelfmoord in slow motion ?
normvervaging ?
of streven naar korsakov, dementie, vergetelheid ?

who needs sanity ?
nix te verliezen , nix te winnen..
ik ben er nog voor mn pa en voor de kunst, maar er is niemand of nix meer te halen op deze planeet als mn pa er niet meer is... geen vrouw, geen man, geen kids...

ne daar treur ik ook niet ( meer ) om..
dat heet vrijheid..

stiekem gaat het dus steeds beter met mij.. ook al lijkt het van niet...
maar ik voel dat zelf het beste :-)

kunstwereld ? toedeloe...
ja ik verkoop mn dingen ( te ? ) goedkoop, en ja ik neem ook werk mee naar de rommelmarkt,
het schiet toch niet op om al mijn eigen werk te bewaren...

waarom dit oudere schilderij "nog een keer"

Vorige week kreeg ik 83 oudere schilderijen terug die nog bij Donald ( ex manager ? ) lagen,  daar onder bevind zich onderandere dit schilderij en meer "junkie art project"