zondag 13 november 2016

Purrrrr PUUR !

huh ?
de geboorte van een Dwaalhaas ?
ik weet het niet, dit is weer totaal iets anders als wat ik "normaal"maak, dit schilderij is spontaan en per ongelijk "geboren"

de fotos .. zijn gemaakt toen ik er mee bezig was en van nu het / hij / zij klaar is...

ik was in mn loods bij gebrek aan een hamer..een spijker in de muur aan het slaan met een fles pur-schuim ( niet slim )

dus fles lek en pur all over the place.
ik had nog een houten plaat waarop ik de pur ging spuiten ( ik moest iets )

door de pur op te suiten met spuitbussen verf en uitstrijken met een stuk karton, kreeg ik een raar en creepy operavlakte
heel vreemd dat er ergens in deze grove structuur 1 bubbel open popte waaruit ( zonder oren ) dit haasje ontstond...

de oortjes heb ik later geknipt uit een blikje

al bij al vind ik het zelf een grappig geheel geworden

ut is weer eens wat anders