donderdag 8 december 2016

De overblijfselen van 2010 ?

De Snuffelkeaam.be
dat was een van mijn cele sites en blogs van / in 2010 ( en daar voor )
toen ging ik nog wekelijks met mijn vader naar "ieder had zijn eigen kraam" Overpelt Belgie...
Dit was toen mijn kraam, mijn spullen moderne ( eigen ) Kunst design en "Antiek"

*het is een oude blog dus sommige foto's zijn weg,,

Als klein Dwaalhaasje ging ik al mee naar de rommelmarkten met mijn vader
( ruim 45 jaar ervaring met antiek, curiosa, vintage & collectebles )

En nu wil mn pa ineens stoppen met de markt, en heeft alle "handel" aan mij gegeven, en ik , ik heb geen zin om elke week 30 euro kraamhuur te betalen, auto lade, er heen rijden kraam opbouwen, dag kwijt kraam afbreken auto laden auto lossen...

Nee da's nix voor mij....
ok ga mn pa zn levenswerk voortzetten in mn loods, en als hij straks wil, mag hij komen helpen als ik tegelijkertijd een Dwaalhaas Art Expo in mijn huis heb ..
Zoals met Pasen

MIJN PAAS EXPO
Dwaalhaas vs de Paashaas...
15-16 & 17 April 2017
Dan open ik ook mijn "winkeltje"
met van alles en nog wat
Dwaalhaas is meer dan Kunst
Dwaalhaas is uit de kunst

de voortgang van mn winkeltje volgen ?
er staan meer links daarheen elders op mn blog