maandag 5 december 2016

Mijn Jaarlijkse Paas-Expo (2017)


Die gaat komend jaar samenvallen met de opening van mijn Dwaalhaas Art & Design recycling / "kringloop" winkel...
mijn loods / atelier ( ex Galerie ) gaat komende maanden omgebouwd worden....
al mijn "Kunst" en materialen verhuizen naar mijn woning, wat tot nu toe werk en exposeer ik toch meer binnenshuis dan in mijn loods...

mijn vader wil vanaf  2017 stoppen met de markt, en ik moet / mag dit alles over nemen  ( gratis )
veel antiek, verzamelspullen, partijgoederen etc. etc.

het huren van een marktkraam kost snel 30 euro per dag, dat wil ik niet wekelijks gaan doen, enkel nog wanner mijn vader daar zin in heeft ( een dagje uit )
ik wil het in 2017 vanuit huis en internet gaan doen, een paar vaste dagen per week open / ook voor mn kunst..

de afgelopen weken heb ik weer veel nieuwe schilderijen en dingen gemaakt ( bijna dagelijks ) maar daar moet nu ff een rem op komen, mijn "winkeltje" moet af, ik moet gaan investeren in winkelinventaris / kramen ? rekken ? stellingen ?

kortom weer veel ( ander ) werk wat af moet zijn voor mijn Paas-Expo 2017